• ZETKI

ZETKI używają tajemniczej metody do pracy z Klientem [ZOBACZ JAKIEJ]




Skusiła Cię trochę ta atmosfera sekretu, prawda? 😎





Zanim tajemnicza metoda przestanie być tajemniczą, pozwól, że wyjaśnię krótko, skąd pomysł na ten artykuł. Powód jest prosty - wiele osób zastanawiało się, co tacy młodzi, niedoświadczeni ludzie jak my mają do zaoferowania biznesowi. Mogę zdradzić, że nie zastanawiał się nad tym zbyt długo były wicepremier, Jerzy Hausner, który zaprosił nas do współpracy przy Open Eyes Economy 2019 [VIDEO]. Dla tych jednak , którzy mają jeszcze kilka wątpliwości - voilà, zobaczcie, co wyróżnia agencję ZETKI na tle pozostałych.


Oto nasz rozkład jazdy:

  1. CO MA DO ZAOFEROWANIA POKOLENIE Z?

  2. WARTOŚCI ZETEK

  3. METODA 3x ZET


CO MA DO ZAOFEROWANIA POKOLENIE Z?


Pomysł na powstanie agencji złożonej w 100% z przedstawicieli Pokolenia Z przyszedł z rynku - menedżerowie i przedsiębiorcy, z jakimi mieliśmy do czynienia w poprzednich miejscach pracy, wielokrotnie opowiadali nam o tym, jak dużo problemów przysparza im zarządzanie młodymi ludźmi, zrozumienie dzisiejszego cyfrowego świata oraz utrzymanie kreatywności w firmie. W związku z tym zapraszali nas do różnorodnych projektów mających na celu łączenie potencjału młodych, entuzjastycznych ludzi z doświadczonymi specjalistami. Jednym z takich projektów był program reverse mentoringu w PwC, gdzie część Zetek była mentorami dla kadry zarządczej wysokiego szczebla.


POKOLENIE Z MENTORAMI DLA KADRY ZARZĄDCZEJ PWC


Wszystkie te projekty pokazały jasno, że firmy każdego rodzaju (małe, duże, polskie, międzynarodowe) dzięki współpracy z młodymi ludźmi mogą zyskać cztery podstawowe czynniki przewagi konkurencyjnej:

  1. Entuzjazm i gotowośc do nauki

  2. Świeże spojrzenie (młodzi nie wiedzą, że "tego się nie da zrobić")

  3. Kreatywność

  4. Biegłość technologiczną


Nie w każdej firmie znajdziemy jednak młodych ludzi. Co w takim wypadku?


Wtedy pojawiamy się my - agencja ZETKI. Młoda, świeża krew, którą można wynająć do pracy nad konkretnym projektem lub zlecić jej stałą obsługę wybranego obszaru działalności Twojej firmy. Nikogo nie trzeba zatrudniać, nikomu nie trzeba opłacać ZUSu. Ty otrzymujesz to, co w młodych ludziach najlepsze, my zajmujemy się resztą.



WARTOŚCI ZETEK


Skoro już wiesz, co możemy zaoferować Tobie i Twojej firmie, pora pokazać Ci, jak pracujemy. Zanim przejdziemy do naszej autorskiej metody 3x ZET, pozwól, że pokażę Ci, jakimi wartościami kierujemy się na co dzień. Dzięki temu zrozumiesz nasze podejście do Klienta i pracy agencyjnej. Ty w tym czasie zastanów się, czy kierują Tobą podobne motywy - psychologia pokazuje, że zgodnośc wartości to podstawowy czynnik udanej współpracy; brak wspólnych wartości oznacza konflikt na najgłębszym poziomie, praktycznie nierozwiązywalny.


  • Zaufanie


Podstawowy olej napędowy naszej agencji. Pracujemy zdalnie - ufamy sobie, że nikt nie leci w kulki. Klientów znajdujemy głównie dzięki poleceniom - ufają, że damy im coś wartościowego pomimo młodego wieku. Wystartowaliśmy jako sieć, której łącznikiem była jedna osoba - wszyscy zdecydowali, że mogą zaufać pozostałym, bazując na zaufaniu, jakie mieli do koordynatora. Bez zaufania nie ma Zetek.


  • Różnorodność

gif

Wierzymy w to, że prawdziwa kreatywnośc rodzi się z różnorodności (zgodnie z badaniami i legendarną metodyką design thinking firmy IDEO). Dlatego wśród Zetek znajdziesz specjalistów od marketingu, designu, zdrowia, architektury, finansów i wielu innych. Pracujemy projektowo - dla każdego Klienta tworzymy nowy zespół, dobierając ludzi wedle kompetencji, jakie mogą być przydatne przy danym zleceniu.


  • Turkus (partnerstwo)

Stosunek do organizacji turkusowych w biznesie jest mocno spolaryzowany - zazwyczaj albo jesteś ich fanem (fanatykiem), albo zagorzałym krytykiem. Zetkom w naszej agencji daleko do fanatyzmu, ale do hejtu jeszcze dalej. Działamy turkusowo - nie mamy stanowisk i hierarchii, większość decyzji podejmujemy demokratycznie, zarobki są przejrzyste (każdy wie, ile zarabiają pozostali), Zetki indywidualnie decydują o własnym poziomie zaangażowania (ile dasz, tyle zyskasz), każdy ma ogromny wpływ na swoją ścieżkę zawodową, co w efekcie stwarza możliwość realizacji pasji w swojej codziennej pracy. Zaciekawiło Cię to, jak wygląda turkus w naszej agencji? Napisz do nas!


  • Elastyczność i gotowość do eksperymentowania


Jak to mawiają za Wielką Wodą: last but not least. Nasz Klient potrzebuje czegoś, czego jeszcze nie mamy w ofercie? Dajcie nam trochę czasu, nauczymy się tego. Reagujemy elastycznie do potrzeb Klienta, elastycznie dostosowujemy naszą strukturę (sieć) do wymogów chwili, jesteśmy gotowi podjąć się zleceń, o które nas nie podejrzewasz - mamy w sobie odwagę do eksperymentowania. Bardziej ważny jest dla nas przedmiot zlecenia i odpowiedni Partner (Klient) niż sama wykonywana usługa. Ale zawsze odmawiamy w jednym wypadku - gdy czujemy, że nie dowieziemy efektu. Elastyczność - tak. Uczciwość - jeszcze bardziej.



METODA 3x ZET


Wreszcie! Tajemnicza metoda naszej agencji 😎

Jeśli w pierwszym odruchu brzmi dla Ciebie trywialnie, to znaczy, że koniecznie musisz wejść w szczegóły. Nie oceniaj książki... 😉



1. Zrozumieć Klienta


Jesteśmy agencją marketingową z backgroundem consultingowym i psychologicznym - to zobowiązuje. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie, nikomu nie proponujemy konkretnego produktu (bo akurat taki mamy w promocji) bez zbadania Jego potrzeb.

Każdą współpracę zaczynamy od badań i audytów, często zanim jeszcze w ogóle uzyskamy pewność, że wejdziemy z danym Klientem we współpracę. W tym celu korzystamy m.in. z poniższych technik:


Czasem jest tak, że Klient sam nie do końca wie, czego chce. My musimy być pewni, czego chce i czego potrzebuje (czasem są to 2 odmienne rzeczy). Dlatego bierzemy na siebie proces zgłębienia Twoich potrzeb biznesowych, od Ciebie oczekujemy jedynie zaufania.


2. Znaleźć rozwiązanie


Tutaj nacisk jest położony na czynność znajdywania. Skoro już zbadaliśmy potrzeby i zrozumieliśmy naszego Klienta, to teraz musimy poszukać rozwiązania - szeroko, nie ograniczając się tylko tym, co mamy w ofercie. Może Klient potrzebuje czegoś więcej, do czego musimy zaprosić podwykonawcę? A może w ogóle nie jesteśmy w stanie dowieźć satysfakcjonującego efektu i powinniśmy podziękować Klientowi, żeby nie obiecywać gruszek na wierzbie?


W naszym procesie wynajdywania rozwiązań nie mniej ważna jest kreatywność, dlatego w każdym projekcie na tym etapie urządzamy kreatywne sesje brainstormingowe, warsztaty, a jeśli Klient ma na to otwartość, to także warsztaty z Jego udziałem.



3. Zapodać produkt


W tym momencie zbieramy do kupy wszystkie informacje, jakie do tej pory uzyskaliśmy i przechodzimy do konkretów. Mamy kilkunastoosobowy zespół o bardzo zróżnicowanych kompetencjach, więc gama naszych produktów jest niemała - od pozycjonowania w Google, przez zarządzanie social mediami i copywriting, na reverse mentoringu i konsultacjach kończąc.


Podchodzimy do tego etapu bardzo poważnie - wiemy, że w marketingu i consultingu na wiele efektów trzeba poczekać dłużej, czasem jednak Klient potrzebuje czegoś "na już", wtedy od razu mówimy mu, co jest możliwe, a co nie. Szacujemy wyniki kampanii, a jeśli mamy do tego za mało danych, to zaczynamy od krótkiej fazy testów przed rzeczywistą kampanią. Używamy symulacji i prognoz statystycznych, a jeśli to nie wystarcza, to sięgamy do wiedzy zewnętrznych ekspertów, z którymi współpracujemy. Marketing internetowy i consulting to branże, w której Klienci są bardzo często naciągani przez agencje, które obiecują gruszki na wierzbie, a później nawet nie raportują swoich wyników. Proponują rozwiązania skoncentrowane na ilości, nie jakości (świetnie to widać w social mediach, gdzie większość agencji postuje codziennie śmieciowymi materiałami typu stock), kusząc potencjalnego Klienta ceną. My postępujemy odwrotnie - nigdy nie schodzimy poniżej ustalonego poziomu jakości.



Czujesz, że masz idealne zlecenie dla młodych ludzi, ale nie ma go w naszej ofercie? Spytaj, podziałamy 😏



AUTOR ARTYKUŁU








Ryszard Szlosarek

koordynator główny Zetek

obszary specjalizacji: psychologia, zarządzanie, marketing

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

ODWAGA W MYŚLENIU,

DOJRZAŁOŚĆ W DZIAŁANIU

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

KONTAKT

E-mail

Opiekun klienta

(Account Executive)

Założyciel

(CEO)

Adres pocztowy

hello@zetki.pl
 

 

Mateusz Zawistowski

+48 783 042 549

Ryszard Szlosarek

+48 880 201 943

ul. Krzywa 17

34-400 Nowy Targ

ZETKI działają w ramach inkubatora startupów Twój StartUP.

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp"
NIP 5213641211

© 2019 by Ryszard Szlosarek.